Search:

Type: Posts; User: madscrapper; Keyword(s):

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    1,180

    Re: Medion Tablet?

    And of course, I missed the sale :( We had to loan my BIL money to move so anything wanted or desired went in the crapper :( Maybe for xmas...
  2. Replies
    8
    Views
    579

    Re: Hi from Ohio

    Hi there!! Its nice to have you here at GS! Be sure to check out the daily speed scraps here! I'm hosting one tonight!!! Hope to see you there!
  3. Replies
    9
    Views
    1,180

    Re: Medion Tablet?

    LOL! I think i might just go ahead and get it too!
  4. Replies
    9
    Views
    1,180

    Re: Medion Tablet?

    So far the only complaint that I can find from anyone is that the pen is battery operated so it throws off the way you draw :( However, I've found just as many people who say that the battery really...
  5. Replies
    9
    Views
    1,180

    Re: Medion Tablet?

    Thanks Jodi! I'll keep looking at reviews and see what they have to say. I'll keep you posted!
  6. Replies
    9
    Views
    1,180

    Medion Tablet?

    So I saw this sale ad today and it really peaked my interest. Has anyone ever used this type of tablet before?

    http://www.aldi.us/us/html/offers/58_9319_ENU_HTML.htm?WT.mc_id=2009-10-23-16-54
    ...
  7. Replies
    189
    Views
    9,608

    Re: Did you blog today?

    Yay!! Blog Train today!!! Here's my link and you can catch the rest of Misty O'Brien's CT links on there as well!!

    http://madscrapperdesigns.blogspot.com
  8. Replies
    189
    Views
    9,608

    Re: Did you blog today?

    I blogged today!!! And there are TWO freebies available!!! WOOT!

    http://madscrapperdesigns.blogspot.com
  9. Replies
    189
    Views
    9,608

    Re: Did you blog today?

    I blogged today! not much, just a little :)

    http://madscrapperdesigns.blogspot.com
  10. Replies
    14
    Views
    2,595

    Re: Printing Digital Pages

    I haven't printed yet but I would really like to get some stuff put together for the christmas season this year. I would recommend scrapbookplease.com because their prices seem awesome compared to...
  11. Replies
    3
    Views
    726

    Re: Hybrid birthday banner

    GREAT banner Lorry! Thanks for sharing!
  12. Replies
    189
    Views
    9,608

    Re: Did you blog today?

    Rachel, OMG!!! She's just gorgeous! LOL! I think Iwould have had a coronary if my hospital staff acted like that! LOL!
  13. Replies
    6
    Views
    664

    Re: Photo masks in Paint Shop Pro 8

    Nope totally got it to work AND I saved the instructions too! LOL! Thanks again!
  14. Replies
    6
    Views
    664

    Re: Photo masks in Paint Shop Pro 8

    Monica you rock!!! Thanks so much!!!
  15. Replies
    6
    Views
    664

    Photo masks in Paint Shop Pro 8

    I totally can't figure out how to use these beautiful pieces of kits and its driving me bananas! Help please!!
  16. Replies
    12
    Views
    851

    Re: Hi from the mitten

    Woo! Speed scraps are the bomb! LOL! I'm hosting one on Sunday if you'd like to come! Hope to see you there!
  17. Replies
    16
    Views
    997

    Re: Hello from sunny FL! :D

    Hi Evie! Its nice to see you here!! I'm originally from FL (Tampa/Largo area) and I'm now in NC!
  18. Replies
    8
    Views
    584

    Re: Hi ya'll from the Carolinas

    :woot: Wat to represent the Carolinas! I live in Burlington NC! WOO! Nice to have you here!
  19. Replies
    13
    Views
    944

    Re: Hello from Kansas!!!!

    Hi there!! Its nice to have you here! Hope you love it like I do!
  20. Replies
    10
    Views
    783

    Re: Hello from Kentucky

    Hi and welcome!! Welcome to our happy home!
  21. Replies
    8
    Views
    565

    Re: Hello from the Windy and (cold) city

    Hello and welcome!! Its so nice to have you here!
  22. Replies
    13
    Views
    954

    Re: I am new!!!

    Hi and welcome! its so nice to have you here! Can't wait to see some of your work!
  23. Replies
    13
    Views
    918

    Re: Hi I am Zar!

    I have to agree with Jodi and Misty! Please forgive me if I call you lady or girl! LOL! Welcome Zar! Glad to have you here!
  24. Replies
    8
    Views
    543

    Re: New here from WI

    Hi and welcome Trina!!! Its nice to have you back in the saddle here at GS! You're gonna love it here!
  25. Thread: Newbie!

    by madscrapper
    Replies
    10
    Views
    691

    Re: Newbie!

    Hi and welome! Its so nice to have you here!
Results 1 to 25 of 150
Page 1 of 6 1 2 3 4